Audyty warsztatów
Na zlecenie największych importerów oraz firm Car Fleet Management wykonujemy audyty biura obsługi klienta, wizualizacji, dokumentacji oraz wyposażenia i organizacji pracy hali naprawczej. Zajmujemy się również tworzeniem dealerskich norm i wytycznych dla importerów pojazdów.
W odpowiedzi na potrzeby rynku przeprowadzamy audyty warsztatów na zlecenie właścicieli lub zarządzających, podnosząc ich jakość i wskazując słabe punkty. Audyt warsztatu zlecony przez jego kierownictwo to właściwy pierwszy krok do zoptymalizowania procesów oraz podniesienia rentowności przedsiębiorstwa.
Na zlecenie największych importerów oraz firm Car Fleet Management wykonujemy audyty biura obsługi klienta, wizualizacji, dokumentacji oraz wyposażenia i organizacji pracy hali naprawczej. Zajmujemy się również tworzeniem dealerskich norm i wytycznych dla importerów pojazdów.
W odpowiedzi na potrzeby rynku przeprowadzamy audyty warsztatów na zlecenie właścicieli lub zarządzających, podnosząc ich jakość i wskazując słabe punkty. Audyt warsztatu zlecony przez jego kierownictwo to właściwy pierwszy krok do zoptymalizowania procesów oraz podniesienia rentowności przedsiębiorstwa.
Badania tajemniczego klienta i oględziny ponaprawcze
Aby potwierdzić jakość naprawy lub wskazać jej słabe punkty przed oddaniem pojazdu użytkownikowi wykonujemy szczegółowe oględziny ponaprawcze, weryfikujące jakość użytych części, grubość i jakość powłoki lakierniczej oraz montaż elementów. Mamy również możliwość weryfikacji naprawy w trakcie jej wykonywania.
Aby zweryfikować jakość obsługi, dla naszych czołowych klientów instytucjonalnych wykonujemy badania tajemniczego klienta, weryfikując poprzez wizytę lub rozmowę telefoniczną standardy przyjęcia klienta.
Aby potwierdzić jakość naprawy lub wskazać jej słabe punkty przed oddaniem pojazdu użytkownikowi wykonujemy szczegółowe oględziny ponaprawcze, weryfikujące jakość użytych części, grubość i jakość powłoki lakierniczej oraz montaż elementów. Mamy również możliwość weryfikacji naprawy w trakcie jej wykonywania.
Aby zweryfikować jakość obsługi, dla naszych czołowych klientów instytucjonalnych wykonujemy badania tajemniczego klienta, weryfikując poprzez wizytę lub rozmowę telefoniczną standardy przyjęcia klienta.
Optymalizacja procesowa i zarządzanie warsztatem
Jako audytorzy w branży motoryzacyjnej z wieloletnim doświadczeniem oferujemy pomoc w rozwiązywaniu problemów z funkcjonowaniem warsztatu mechanicznego, blacharsko-lakierniczego i oponiarskiego. Weryfikujemy i układamy procesy, wyszukujemy i rozwiązujemy martwe punkty, konstruujemy struktury i zakresy obowiązków pracowników. Przy zaangażowaniu ze strony klienta nie boimy się podejmować najtrudniejszych tematów aby osiągnąć znaczną poprawę wyników w Państwa warsztacie lub punkcie usługowym.
Jako audytorzy w branży motoryzacyjnej z wieloletnim doświadczeniem oferujemy pomoc w rozwiązywaniu problemów z funkcjonowaniem warsztatu mechanicznego, blacharsko-lakierniczego i oponiarskiego. Weryfikujemy i układamy procesy, wyszukujemy i rozwiązujemy martwe punkty, konstruujemy struktury i zakresy obowiązków pracowników. Przy zaangażowaniu ze strony klienta nie boimy się podejmować najtrudniejszych tematów aby osiągnąć znaczną poprawę wyników w Państwa warsztacie lub punkcie usługowym.