Audyty warsztatów

Na zlecenie największych importerów oraz firm Car Fleet Management wykonujemy audyty biura obsługi klienta, wizualizacji, dokumentacji oraz wyposażenia i organizacji pracy hali naprawczej. Zajmujemy się również tworzeniem dealerskich norm i wytycznych dla importerów pojazdów.

W odpowiedzi na potrzeby rynku przeprowadzamy audyty warsztatów na zlecenie właścicieli lub zarządzających, podnosząc ich jakość i wskazując słabe punkty. Audyt warsztatu zlecony przez jego kierownictwo to właściwy pierwszy krok do zoptymalizowania procesów oraz podniesienia rentowności przedsiębiorstwa.

audyty_warsztatow

Na zlecenie największych importerów oraz firm Car Fleet Management wykonujemy audyty biura obsługi klienta, wizualizacji, dokumentacji oraz wyposażenia i organizacji pracy hali naprawczej. Zajmujemy się również tworzeniem dealerskich norm i wytycznych dla importerów pojazdów.

W odpowiedzi na potrzeby rynku przeprowadzamy audyty warsztatów na zlecenie właścicieli lub zarządzających, podnosząc ich jakość i wskazując słabe punkty. Audyt warsztatu zlecony przez jego kierownictwo to właściwy pierwszy krok do zoptymalizowania procesów oraz podniesienia rentowności przedsiębiorstwa.

Badania tajemniczego klienta i oględziny ponaprawcze

Aby potwierdzić jakość naprawy lub wskazać jej słabe punkty przed oddaniem pojazdu użytkownikowi wykonujemy szczegółowe oględziny ponaprawcze, weryfikujące jakość użytych części, grubość i jakość powłoki lakierniczej oraz montaż elementów. Mamy również możliwość weryfikacji naprawy w trakcie jej wykonywania.

Aby zweryfikować jakość obsługi, dla naszych czołowych klientów instytucjonalnych wykonujemy badania tajemniczego klienta, weryfikując poprzez wizytę lub rozmowę telefoniczną standardy przyjęcia klienta.

audyt-warszt-01

Aby potwierdzić jakość naprawy lub wskazać jej słabe punkty przed oddaniem pojazdu użytkownikowi wykonujemy szczegółowe oględziny ponaprawcze, weryfikujące jakość użytych części, grubość i jakość powłoki lakierniczej oraz montaż elementów. Mamy również możliwość weryfikacji naprawy w trakcie jej wykonywania.

Aby zweryfikować jakość obsługi, dla naszych czołowych klientów instytucjonalnych wykonujemy badania tajemniczego klienta, weryfikując poprzez wizytę lub rozmowę telefoniczną standardy przyjęcia klienta.

Optymalizacja procesowa i zarządzanie warsztatem

Jako audytorzy w branży motoryzacyjnej z wieloletnim doświadczeniem oferujemy pomoc w rozwiązywaniu problemów z funkcjonowaniem warsztatu mechanicznego, blacharsko-lakierniczego i oponiarskiego. Weryfikujemy i układamy procesy, wyszukujemy i rozwiązujemy martwe punkty, konstruujemy struktury i zakresy obowiązków pracowników. Przy zaangażowaniu ze strony klienta nie boimy się podejmować najtrudniejszych tematów aby osiągnąć znaczną poprawę wyników w Państwa warsztacie lub punkcie usługowym.

zarzadzanie_warsztatem

Jako audytorzy w branży motoryzacyjnej z wieloletnim doświadczeniem oferujemy pomoc w rozwiązywaniu problemów z funkcjonowaniem warsztatu mechanicznego, blacharsko-lakierniczego i oponiarskiego. Weryfikujemy i układamy procesy, wyszukujemy i rozwiązujemy martwe punkty, konstruujemy struktury i zakresy obowiązków pracowników. Przy zaangażowaniu ze strony klienta nie boimy się podejmować najtrudniejszych tematów aby osiągnąć znaczną poprawę wyników w Państwa warsztacie lub punkcie usługowym.